Pod hasłem „DoWód na udany wypoczynek” rozpoczyna się kampania promocyjna dziesięciu dolnośląskich gmin, które dzięki partnerskiej współpracy otrzymały środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na wspólną promocję produktu turystycznego „Uzdrowiskowy Dolny Śląsk”.
Uzdrowiskowy Dolny Śląsk tworzą: Jelenia Góra [lider projektu], Świeradów – Zdrój, Niemcza, Kudowa – Zdrój, Duszniki – Zdrój, Polanica – Zdrój, Szczawno – Zdrój, Jedlina – Zdrój, Lądek – Zdrój, Bystrzyca Kłodzka. – „Naszym celem było pozyskanie jak największej ilości funduszy z Unii Europejskiej. Oczywiście każda gmina mogła się sama starać o dofinansowanie, ale dzięki wspólnemu działaniu mogliśmy liczyć na znacznie większe pieniądze. Wspólna promocja może również skutecznie odświeżyć wizerunek Dolnego Śląska jako znanego od stuleci regionu o wysokich walorach turystycznych i uzdrowiskowych – powiedziała podczas inauguracji kampanii Katarzyna Młodawska, naczelnik Wydziału Promocji i Polityki Informacyjnej Urzędu Miasta w Jeleniej Górze.
Dzięki ogólnopolskiej kampanii reklamowej o wartości ponad 2 mln zł dolnośląskie gminy uzdrowiskowe zaprezentują pod nową wspólną marką swój potencjał „All Inclusive”. - "To znakomita inwestycja w promocję regionu. Projekt będzie reklamował coś, co istnieje od dawna, lecz wcześniej nie zostało nazwane i tak czytelnie określone" - uważa dr Piotr Gryszel z Katedry Marketingu i Gospodarki Turystycznej Akademii Ekonomicznej w Jeleniej Górze.
Autorzy kampanii liczą, że dolnośląskie uzdrowiska, które przez lata były jednym z najatrakcyjniejszych kurortów Europy, będą znowu modnym adresem „wyjazdów do wód”. Reklamując się wspólnie pod hasłem „Dowód na udany wypoczynek” dolnośląskie kurorty chcą zainteresować swoją bogatą ofertą osoby poszukujące atrakcyjnych form aktywnego spędzenia wolnego czasu, turystyki i rekreacji oraz prawdziwego sanus per aquam [łac. zdrowie przez wodę], jakie mogą zapewnić tylko zabiegi z wykorzystaniem uzdrowiskowych źródeł wód leczniczych i mineralnych.
Kampania promocyjna [przeprowadzona w okresie od 1 lutego do 15 marca br.] obejmie m.in. akcję outdoorową, reklamę w Internecie, reklamę telewizyjną, publikację reklam prasowych, której zadaniem jest skuteczne dotarcie do potencjalnych współczesnych gości kąpielowych dolnośląskich uzdrowisk. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk będzie widoczny na ponad 800 billboardach w na terenie dziesięciu największych województw, a reklama telewizyjna pojawi się w TVN, TVN 24, TVN CNBC oraz TVN Style. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk pojawi się w również m.in. na łamach czasopism Twój STYL, Newsweek i Polityka. oraz w magazynie pokładowym linii lotniczych. Kampania internetowa obejmuje swoim zasięgiem m.in. onet.pl. gazeta.pl oraz około 30 portali specjalistycznych.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju Dolnego Śląska. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
źródło: szczawno-zdroj.pl
Remont kluczowego odcinka ul. Świdnickiej trwa, a jego zakończenie planowane jest na koniec listopada. Dowiedz się, jakie zmiany czekają mieszkańców Jedliny-Zdroju oraz kiedy można spodziewać się pełnego przywrócenia ruchu. Sprawdzamy postępy prac, plany i decyzje dotyczące przyszłości tego odcinka drogi wojewódzkiej.
czytaj więcejGmina Jedlina-Zdrój realizuje projekt pn. „Nadanie nowych funkcji gospodarczych i społecznych niezagospodarowanym terenom pogórniczym poprzez budowę Letniego Parku Wodnego w Uzdrowisku Jedlina-Zdrój” współfinansowany z budżetu Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach Kontraktu Programowego. Umowa o dofinansowanie została podpisana 10.10.2024 roku.
czytaj więcejGmina Jedlina-Zdrój informuje o rozpoczęciu realizacji projektu „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”, który jest dofinansowany ze środków Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej 2024. W ramach tego zadania zmodernizowanych zostanie aż 9 przejść dla pieszych na terenie naszej gminy. Inwestycja obejmie zarówno roboty drogowe, jak i instalację nowoczesnych elementów bezpieczeństwa.
czytaj więcejBieżącą sytuacja Jedliny-Zdrój po powodzi została przedstwiona Pawłowi Gancarzowi, Marszałkowi Województwa Dolnośląskiego. Burmistrzynie miasta skoncetrowały się na najważniejszych problemach – zniszczeniach na ul. Długiej oraz braku mostu i kładki. Poruszyły też kwestie finansowania poniesionych strat oraz omówiły plan działania na najbliższe dni i tygodnie.
czytaj więcejW związku z wystąpieniem powodzi na terenie województw dolnośląskiego, śląskiego i opolskiego, oraz ogłoszeniem przez Premiera Donalda Tuska stanu klęski żywiołowej, opracowaliśmy wytyczne Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Dotyczą one postępowania w przypadku zalanych budynków.
czytaj więcej