Pod hasłem „DoWód na udany wypoczynek” rozpoczyna się kampania promocyjna dziesięciu dolnośląskich gmin, które dzięki partnerskiej współpracy otrzymały środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na wspólną promocję produktu turystycznego „Uzdrowiskowy Dolny Śląsk”.
Uzdrowiskowy Dolny Śląsk tworzą: Jelenia Góra [lider projektu], Świeradów – Zdrój, Niemcza, Kudowa – Zdrój, Duszniki – Zdrój, Polanica – Zdrój, Szczawno – Zdrój, Jedlina – Zdrój, Lądek – Zdrój, Bystrzyca Kłodzka. – „Naszym celem było pozyskanie jak największej ilości funduszy z Unii Europejskiej. Oczywiście każda gmina mogła się sama starać o dofinansowanie, ale dzięki wspólnemu działaniu mogliśmy liczyć na znacznie większe pieniądze. Wspólna promocja może również skutecznie odświeżyć wizerunek Dolnego Śląska jako znanego od stuleci regionu o wysokich walorach turystycznych i uzdrowiskowych – powiedziała podczas inauguracji kampanii Katarzyna Młodawska, naczelnik Wydziału Promocji i Polityki Informacyjnej Urzędu Miasta w Jeleniej Górze.
Dzięki ogólnopolskiej kampanii reklamowej o wartości ponad 2 mln zł dolnośląskie gminy uzdrowiskowe zaprezentują pod nową wspólną marką swój potencjał „All Inclusive”. - "To znakomita inwestycja w promocję regionu. Projekt będzie reklamował coś, co istnieje od dawna, lecz wcześniej nie zostało nazwane i tak czytelnie określone" - uważa dr Piotr Gryszel z Katedry Marketingu i Gospodarki Turystycznej Akademii Ekonomicznej w Jeleniej Górze.
Autorzy kampanii liczą, że dolnośląskie uzdrowiska, które przez lata były jednym z najatrakcyjniejszych kurortów Europy, będą znowu modnym adresem „wyjazdów do wód”. Reklamując się wspólnie pod hasłem „Dowód na udany wypoczynek” dolnośląskie kurorty chcą zainteresować swoją bogatą ofertą osoby poszukujące atrakcyjnych form aktywnego spędzenia wolnego czasu, turystyki i rekreacji oraz prawdziwego sanus per aquam [łac. zdrowie przez wodę], jakie mogą zapewnić tylko zabiegi z wykorzystaniem uzdrowiskowych źródeł wód leczniczych i mineralnych.
Kampania promocyjna [przeprowadzona w okresie od 1 lutego do 15 marca br.] obejmie m.in. akcję outdoorową, reklamę w Internecie, reklamę telewizyjną, publikację reklam prasowych, której zadaniem jest skuteczne dotarcie do potencjalnych współczesnych gości kąpielowych dolnośląskich uzdrowisk. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk będzie widoczny na ponad 800 billboardach w na terenie dziesięciu największych województw, a reklama telewizyjna pojawi się w TVN, TVN 24, TVN CNBC oraz TVN Style. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk pojawi się w również m.in. na łamach czasopism Twój STYL, Newsweek i Polityka. oraz w magazynie pokładowym linii lotniczych. Kampania internetowa obejmuje swoim zasięgiem m.in. onet.pl. gazeta.pl oraz około 30 portali specjalistycznych.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju Dolnego Śląska. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
źródło: szczawno-zdroj.pl
Zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących propozycji zmiany nazwy Powiatu Wałbrzyskiego na Powiat Sudecki. Państwa zdanie jest bardzo ważne.
Dlaczego taka propozycja?
czytaj więcejSprawa bardzo ważna, zwłaszcza dla miłośników zwierząt. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałami, przygotowanymi przez fundację ZWIERZ.
czytaj więcejFestiwal Zabytków Techniki, organizowany przez Fundację Ochrony Dziedzictwa Przemysłowego Śląska, jest największym na Dolnym Śląsku plenerowym wydarzeniem edukacyjnym w całości poświęconym i skoncentrowanym na industrialnym dziedzictwie regionu. Jest wydarzeniem wielowymiarowym, w którym udział biorą zarówno partnerzy instytucjonalni – muzea, czynne zakłady przemysłowe oraz osoby prywatne – właściciele zabytkowych maszyn i urządzeń. W czasie 3 dniowego (22/09/2023 - 24/09/2023) wydarzenia przemysłowe przestrzenie ponownie wypełniają się klimatem dawnej pracy i technologii.
czytaj więcejMieszkańcy Wałbrzycha i okolic zyskają swoich liderów i liderki higieny cyfrowej
Wiedzę na temat higieny cyfrowej i narzędzia wspierające działania na rzecz lokalnej społeczności zdobędzie 25 osób wyłonionych w drodze rekrutacji do programu „Lokalni liderzy i liderki higieny cyfrowej”. Pilotaż programu organizowanego przez Przedstawicielstwo Regionalne Komisji Europejskiej oraz Fundację „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa” odbędzie się w Wałbrzychu, pod Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta.
czytaj więcejW imieniu Karkonoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego zapraszamy lokalnych przedsiębiorców, rzemieślników, producentów do zaprezentowania swoich produktów podczas 21. wystawy produktów regionalnych - Wyprodukowano pod Śnieżką! Wydarzenie odbędzie się 27 sierpnia 2023 r. w Jeleniej Górze.
czytaj więcej